Tjo

Hejsan Svejsan! Idag började dagen med en tripp till elgiganten, där jag lämnade in min dator som har vart kass ett bra tag nu! Sen drog vi vidare till media markt där jag lämnade in min blueray spelare som hade vart konstig sen jag köpte den. Jag fick välja en ny eller pengarna tillbaka! Jag tog tillbaka pengarna :) Nu tycker ni kanske det är konstig att allt är paj jag äger, ja det kan jag säga jag har fruktansvärt otur med elektroniska prylar haha, hoppas turen vänder nu :)
 
Idag har jag i alla fall slappat genom att läsa i solen, lyssnat på musik och bara hängt med Jossan :) As gött med fint väder igen, det var så på tiden :)
 
Senare blir det att spela lite spel med Jossan och Angelika, ska bli roligt :) Sen kanske det blir att se på tv en stund innan läggdags!
Hoppas att er dag har vart bra och att ni har fått njuta av den härliga solen :)
 
By the Way nu är det knappt 3 dar till EM börjar. Fy fan vad jag längtar till onsdag när jag ska på EM premiären mot Danmark på Gamla Ullevi :D Har längtat hur länge som helst och nu är dagen snart här, kommer blir grymt :D 
Idag blir det en bild på det grymma laget som förhoppningsvis kommer riktigt långt i EM när det äntligen spelas på hemmaplan :D Heja Sverige!
 
(Bild från sydsvenskan.se)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback