I never regret when I do it but I always regret when I don't

Nu blir det att dra ut och springa igen :) Får hoppas det funkar, har nämligen lite ont i knät sen 1,4 mils löpningen i måndags men ähh det ska väll gå :) Josse ska ju med också, alltid roligare att springa två :)
 
Kan inte fatta att vi sprang så långt i måndags, trodde aldrig jag skulle springa så långt i hela mitt liv, haha eftersom att jag alltid hatat löpning :) Men det börjar faktiskt kännas oerhört skönt att dra ut på en löptur, med musik i öronen och känslan av att bli bättre! Det enda sjuka är väll att jag och Josse ens orkar springa ihop så som vi tjötar under hela löpturen haha xD 

 
 

Kommentarer
Josefine säger:

Man glömmer att man är trött när man pratar ju :D

Svar: Haha xD :)
Mikaela Andersson

2013-07-10 | 16:24:46
Bloggadress: http://accordingtomeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback